Blogger Template by Blogcrowds

Gönül Kayması...

Bazen…
İstesen de, istemesen de gönlün kayıverir…
Nasıl olduğunu bilemeden kendini bambaşka bir boyutta buluverirsin; ben kimim, neredeyim, buralara nasıl geldim…
Ne bir adım geri dönebilirsin, ne bir adım ileriye gidebilirsin; bir yol ağzındasındır; geriye baktığında geçmişin sıkıntılarından başka bir şey görünmemektedir, ilerisi ise çok daha belirsiz…
İster istemez bir karar verme durumudur söz konuşu olan!
Belki onunla yaşadığın aşk olmasaydı?
Belki onunla evlenmeseydin?
Belki çocuk olmasaydı?
Belki de çocuk bu kadar büyümeseydi?
Ya o ne olacak?
Ya ben?
Ya da biz?
Yaşama yeniden başlamak çok mu geç gerçekten?
Şu gönül kayması nereden çıktı başıma, durup, dururken…
Belki de teğet geçecektir, bir şeyleri yıkıp, yok etmeden…
Belki de…

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa